توسعه دهندگان
قائم مقام مدیرعامل آسیاتك:

به کارگیری ژئومارکتینگ تأثیر بالایی در جذب مشترک دارد

به کارگیری ژئومارکتینگ تأثیر بالایی در جذب مشترک دارد

به گزارش توسعه دهندگان، قائم مقام مدیرعامل آسیاتک اظهار داشت: در صنعت ارتباطات مساله جغرافیا و این که در چه موقعیتی با چه مکانیسمی کار نماییم اهمیت دارد. ژئومارکتینگ سبب شده نسبت lead به مشترک ما بالای ۵۰ درصد باشد.


به گزارش توسعه دهندگان به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال دیتای آسیاتک، نشست تخصصی ژئومارکتینگ، لزوم کسب و کارها در عصر هوشمندسازی با حمایت آسیاتک روز سه شنبه، ۱۸ دیماه در حاشیه دهمین نمایشگاه تراکنش برگزار گردید. اهمیت بالای جغرافیا در ارتباطات مهندس محسن یوسف پور، قائم مقام مدیرعامل شرکت آسیاتک در این جلسه در رابطه با تجربیات آسیاتک در ژئومارکتینگ اظهار داشت: «در صنعت ارتباطات مساله جغرافیا خیلی مهم است. این که در چه موقعیتی با چه مکانیسمی کار نماییم هم اهمیت دارد. » اوادامه داد: «یکی از طریق های جدی حل ناترازی، توسعه تکنولوژی ارتباطات ثابت است. ما در آسیاتک از آغاز مهر ماه در استان مازندران توسعه فیبر نوری و به موازات آن پروژه ژئومارکتینگ را آغاز کردیم. تابحال هم در ۱۲ استان با بیشتر از ۵۰۰ تیم در حال فعالیت هستیم. با روشی که ما پی گرفتیم نسبت به سایر مجموعه ها توانستیم با سرعت بیشتری فیبر نوری را توسعه دهیم.» میانگین جذب ۱۴ درصدی آسیاتک مهندس یوسف پور در رابطه با معیارهای موثر بر بازاریابی مکان محور توضیح داد: «ویژگی های فرهنگی، قدرت خرید مردم، میزان فعالیت رقبا و…در این نوع مارکتینگ تأثیر دارد.
ما هم به شکل خانه به خانه برای فروش فیبر اقدام می نماییم و می توانم بگویم میانگین جذب ما در بازه های زمانی کوتاه بالای ۱۳ درصد است.» وی در ادامه اظهار داشت: «ما همینطور در ابتدا در رابطه با میزان مشتری های هر نقطه اطلاعاتی را به دست می اوریم؛ اطلاعاتی مانند ترکیب جمعیتی، توزیع کسب وکارهای خرد و کلان و میزان تراکم جمعیتی را بررسی می نماییم. اطلاعات اینچنینی سبب می شود تا بتوانیم بهترین نوع عرضه را انتخاب نماییم. گاهی هم امکان دارد هدایای تبلیغاتی بسته به وضعیت اقتصادی منطقه طراحی نماییم. همین اتفاقات سبب شده نسبت لید به مشترک ما بالای ۵۰ درصد باشد.» قائم مقام مدیرعامل آسیاتک در انتها ضمن اشاره به این که آسیاتک تابحال توانسته بیشتر از ۲۳ هزار خانوار را به فیبر نوری متصل کند، اظهار داشت: «همه این ها استراتژی ما را برای بازاریابی مکان محور تشکیل می دهد.» نمایشگاه تراکنش از ۱۷ تا ۱۹ دیماه در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله درحال برگزاری است.


منبع:

1403/10/20
09:52:27
5.0 / 5
23
تگهای خبر: بازار , تخصص , تكنولوژی , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
میخواهید برنامه ای برای شما نوشته شود؟ سفارش توسعه نرم افزار


pcdevelopers.ir - مالکیت معنوی سایت توسعه دهندگان متعلق به مالکین آن می باشد