توسعه دهندگان

معرفی دستاوردهای ۲۰ شرکت در عرصه هوش مصنوعی

معرفی دستاوردهای ۲۰ شرکت در عرصه هوش مصنوعی

توسعه دهندگان: در دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی 20 شرکت محصولات خودرا در این زمینه ارائه دادند، ضمن آنکه برگزاری پنجمین دوره رقابت فیس کاپ آغاز شد.


به گزارش توسعه دهندگان به نقل از ایسنا، دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی توسط مرکز نوآوری نکسترا امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی درحال برگزاری است.
این رویداد در اکوسیستم هوش مصنوعی، کارآفرینی و نوآوری است و با هدف شبکه سازی بازیگران مؤثر و فعالان این حوزه برگزار شده است.
نخستین دوره این رویداد در مهر ۱۴۰۲ تحت عنوان بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی و رونمایی از چهارمین دوره رویداد فیس کاپ انجام شد که میزبان قشرهای مختلف این اکوسیستم و شرکت های دانش بنیان و فعال حوزه هوش مصنوعی بود.
رویداد فیس کاپ (FaceCup) با رویکرد بازشناسی چهره، با هدف ایجاد محیط رقابتی جهت شناسایی افراد و تیم های مستعد در حوزه بازشناسی چهره است.
فیس کاپ تا حالا در چهار دوره برگزاری با تأکید بر دقت الگوریتم بازشناسی چهره و مشابه با مسابقه بین المللی FRVT برگزار شده است و دور جدید مسابقه امسال برگزار می گردد.
در دور جدید رویداد فیس کاپ، علاوه بر الگوریتم، توانایی شرکت کنندگان در پیاده سازی سناریوی مورد درخواست نیز ارزیابی خواهد شد. این رویداد همانند سال قبل بصورت آنلاین برگزار شده و شرکت در آن برای تمام تیم های حقیقی و حقوقی فعال در عرصه شناسایی چهره و هوش مصنوعی آزاد است.
رتبه بندی و ارائه گواهی رتبه برای الگوریتم موتور طراحی شده، فرصت شرکت در دوره های پیش شتابدهی و شتابدهی در مراکز نوآوری، شناسایی استعداد و انتخاب جهت شرکت در پروژه های ملی و ارتباط با شرکت های مطرح در این زمینه و موفقیت های شغلی گوناگون از مزایای شرکت تیم ها در این رقابت است.
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره این رویداد از مهر تا اسفند ۱۴۰۳ خواهد بود.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان

در حاشیه این رویداد نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت های فناور برگزار شده است.
در این نمایشگاه علاوه بر معرفی فرصت های موجود، چالش هایی که شرکتها با آن مواجهند، ارائه می شود.
نمایشگاه جانبی دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی میزبان ۲۰ شرکت مؤثر در عرصه هوش مصنوعی است.




منبع:

1403/06/23
13:16:07
5.0 / 5
54
تگهای خبر: آنلاین , حقوق , سیستم , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
میخواهید برنامه ای برای شما نوشته شود؟ سفارش توسعه نرم افزار


pcdevelopers.ir - مالکیت معنوی سایت توسعه دهندگان متعلق به مالکین آن می باشد