ایرانسل روابط عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد
توسعه دهندگان: ایرانسل لوح تندیس نشان ویژهی روابط عمومی سرآمد دیجیتال و تندیس جایزهی ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی را دریافت کرد.
به گزارش توسعه دهندگان به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، هفدهمین دورهی سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و مراسم پایانی هجدهمین جشنوارهی برترین های روابط عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) بعنوان سخنران ابتدایی و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعنوان سخنران پایانی و با شعار «روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها» بامداد و عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰، با حضور فعالان ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و بین المللی، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید. در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران بعنوان دبیر علمی برگزار شد، متخصصان رشتهی ارتباطات و روابط عمومی، طی سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، آخرین یافته ها و دیدگاه های خود را، بخصوص در مورد شرایط حاکم بر روابط عمومی ها در دوران پساکرونا، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند. در این مراسم، بر مبنای رای هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به علت توجه به معیارهای تعالی و سرآمدی در حوزهی دیجیتال و اهتمام در پیاده سازی و اجرای آنها، شایستهی دریافت لوح تندیس «نشان ویژهی روابط عمومی سرآمد دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت. ایرانسل همچنین، تندیس «جایزهی ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» را از «هجدهمین دورهی جشنوارهی برترین های روابط عمومی ایران» دریافت کرد. رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در یک پیام ویدیویی به این مراسم، مهم ترین وظیفهی روابط عمومی ها در دوران پساکرونا را تقویت ارتباط بین افکار عمومی و سازمان ها برای تثبیت روندهای ارتباطی در این دوران دانست و بر ضرورت آمادگی روابط عمومی ها برای مواجهه با این شرایط، با وجود تأثیرات دوران کرونا، تاکید کرد. قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم در این مراسم ضمن اشاره به پیشبینی تحول قابل توجه در صنعت توریسم و رشد شدید تقاضا در دوران پساکرونا، نقش روابط عمومی ها در برقرار ارتباطات لازم و معرفی ظرفیت های گردشگری را در این حوزه تأثیرگذار برشمرد و اظهار داشت که روابط عمومی ها، پل ارتباطی مردم با نهادها هستند و می توانند انسجام درونی سازمان ها را هم بالا ببرند. هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، در مقطعی که جهان هنوز درگیر بیماری کووید-۱۹ است و تجربه ای تاریخی را پشت سر می گذارد، کوشش کرد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی، به یک بیانیه و جمع بندی در مورد احصای تغییرات و تأثیرات ناشی از آنها بر روابط عمومی در دورهی پساکرونا دست یافته و دریابد که تأثیرات و تغییرات آتی روابط عمومی بر پایهی کرونا چگونه خواهد بود و چه تأثیراتی را بر حرفهی روابط عمومی خواهد داشت.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب